Post Top Ad

donderdag 21 juli 2022

The End, So Far.

Slipknot. Ook al is hun laatste album 'We Are Not Your Kind' nog niet zo oud, een nieuw album van deze heren is altijd welkom wat mij betreft. Er was al het één en ander vrij gegeven maar deze week werd bekend gemaakt dat 'The End, So Far' hun nieuwe plaat is en in september uit zal komen. Naast dat brachten ze wederom een nieuwe single 'The Dying Song (Time To Sing)' uit. En hier kreeg er weer een heel goed gevoel bij! 

En met dit album stopt hun contract bij Roadrunner Records. Ik ben dan ook heel benieuwd wat ze hier na gaan doen. Ik zie ze nog niet stoppen en hoop ook echt niet dat ze dat niet gaan doen. Wat mij betreft zitten nu namelijk wel op een soort van hoogte punt. 

Natuurlijk gaat er niks boven het oude werk, maar met WANYK en de nieuwe hangt er een bepaalde vibe om de gasten/muziek heen die best uniek is. Het is bij vele niet geliefd omdat die liever herhaling van de eerste twee platen hebben.. Het kan ook maar zo zijn dat ze na deze cycle opeens weer een compleet andere stijl in brengen.Ach, we kunnen alleen maar gokken en hopen. Ik kan niet wachten tot de LP en CD worden bezorgd.



juli 21, 2022 / by / 0 Comments

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Post Top Ad